Lärande i arbetslivet

banner

Praktik 4 (II-2-185)

Utskriftsvänlig version

Ladda ner utvärderingsblankett

Examinator: Ruutu Katri

Läranderesultat

  • Studeranden kan handleda
    beteendeförändringsprocess hos vuxna.
    Opiskelija osaa ohjata aikuisten
    käyttäytymismuutosprosessia.
  • Studeranden kan tillämpa teorier och metoder
    för hälsopromotion och idrott på
    individ-/gruppnivå.
    Opiskelija osaa soveltaa terveyden
    edistämisen ja urheilun teorioita ja
    menetelmiä yksilö-/ryhmätasolla.
  • Studeranden kan kartlägga målgruppens tillstånd
    med hjälp av relevanta metoder (t.ex.
    konditionstester) både i början och i slutet av
    handledningsperioden.
    Opiskelija osaa kartoittaa kohderyhmän lähtö- ja
    lopputilanteen hyödyntäen sopivia menetelmiä
    (esim. kuntotestit).
  • Studeranden kan ställa relevanta mål för
    beteendeförändringsprocessen.
    Opiskelija osaa asettaa sopivia tavoitteita
    käyttäytymismuutokseen.
  • Studeranden kan planera och använda
    ändamålsenliga verksamhetsformer (t.ex. planering
    av fysisk träning) utgående från kartläggningar
    och individernas behov.
    Opiskelija osaa suunnitella ja käyttää
    tarkoituksenmukaisia toimintatapoja (esim.
    fyysisen harjoittelun suunnittelu) perustuen
    kartoitukseen ja yksilön tarpeisiin.
  • Studeranden kan kommunicera på ett förståeligt
    sätt (skriftligt, muntligt och visuellt) genom
    olika kommunikationsstilar och -medel som är
    anpassade till målgrupp och kontext.
    Opiskelija osaa kommunikoida ymmärrettävällä
    tavalla (kirjallisesti, suullisesti,
    visuaalisesti) hyödyntäen eri
    kommunikointityylejä ja -tapoja, jotka soveltuvat
    kohderymälle ja kontekstiin.
  • Studeranden är medveten om hur olika
    värdegrunder påverkar individ och kan ta det i
    beaktande i kundarbetet.
    Opiskelija on tietoinen, kuinka erilaiset
    arvopohjat vaikuttavat yksilöön ja osaa ottaa sen
    huomioon asiakastyössä.
  • Studeranden kan utvärdera sitt eget kunnande,
    sina egna färdigheter och attityder samt ser sina
    egna utvecklingsbehov.
    Opiskelija osaa arvioida omaa osaamistaan,
    taitojaan ja asenteitaan sekä ymmärtää omat
    kehittymistarpeensa.
  • Studeranden kan tillämpa de yrkesetiska
    principerna för sin egen bransch och arbetar för
    en trygg och säker arbetskultur.
    Opiskelija osaa soveltaa oman alansa
    ammattieettisiä
    periaatteita ja työskennellä turvallisesti.
  • Studeranden kan bära ansvaret för sitt eget
    arbete och är aktiv.
    Opiskelija osaa kantaa vastuun omasta
    työskentelystään ja on aktiivinen.
  • Studeranden kan samarbeta, jobba i grupper
    och medverka till gemensamma mål.
    Opiskelija osaa tehdä yhteistyöstä,
    työskennellä ryhmissä ja työskennellä yhteisiä
    tavoitteita
    kohti.